Põhjused miks valida Google Ads reklaam

Google otsingu populaarsuse kasv

Iga sinu Googlesse sisestatud toote, teenuse otsingu ajal toimub välgukiirusel lugematu arv oksjoneid (Google Ads reklaamid). Nende oksjontite taga on reklaamijad, kes on “sõjas” sinu kliki pärast ja üritavad meeleheitlikult suunata sind just nende poolt pakutavale tootele/teenusele.

Miks on nii palju neid, kes võitlevad selliselt sinu pärast? Eks ikka seetõttu, et Google Ads (vana nimetusega Google AdWords) reklaamivõimalused ütlevad neile, et sinu klikk võib viia lõpuks müügini ja parimal juhul isegi korduvate müükideni.

Kas oled turundaja, kes soovib maksimaalselt ära kasutada neid üüratuid päevaseid otsingumahte Googles ja kiiresti teenida otsijate huvi enda pakutavatele toodetele? Kui jah, siis polegi olemas parimat lahendust, kui registreerida end Google Ads reklaamkeskkonna kasutajaks. Seda saad teha Google Ads ametlikul lehel.

Google AdWords on nüüd Google Ads reklaamid

Google AdWords on nüüd Google Ads!

Mis asi on Google Ads?

Google Ads on Google internetis reklaamimise keskkond, mis võimaldab luua reklaame, millega jõuda nendeni, kes on just sinu toodetest ja teenustest huvitatud. Google Ads reklaam on klikipõhine (PPC reklaam) reklaamkanal, kus maksad ainult siis, kui külastaja klikkab sinu reklaamsõnumile.

On olemas lugematul hulgal erinevaid turundamise võimalusi ja võib osutuda väga keerukaks otsustada, milline on just sinu ärile see kõige õigem reklaamkanal. Erinevad blogipostitused, mõjutajad sotsiaalmeedias ja müügiinimesed ütlevad sulle, et investeeri sinna seda ja sinna toda, aga jätavad tihti mainimata, et milleks see üldse vajalik on ja kuidas kasu toob.

Põhjused miks valida Google Ads reklaam

Soovid teada “miks kasutada Google Adsi?” Põhjuseid on väga palju ja toome välja mõned.

Google ülemaailme populaarsus

Tänaseks on Google nimetus ületanud “brändinime” staatuse vaid tekitanud juba uue sõna “Guugeleda”. Kui otsite probleemile lahendust, siis saad väga tihti vastuseks, et “Guugelda” ehk siis kasuta otsingumootorit. Otsid kinnitust mingile faktile, siis ütled “Guugeldasin” seda ja oli kirjas nii). Google on ennast kinnistanud ka internetis leiduvatesse sõnaraamatutesse, näiteks Merriam-Webster.com.

Google definitsioon interneti sõnaraamatus

Google sõnaraamatus

Peaaegu kõigele, millele otsid, on sinu esimene koht info leidmiseks Google. Soovid leida põhjuseid miks pea valutab? Guugelda. Soovid leida enda autole lähimat rehvivahetust. Guugelda. Soovid leida võimalusi enda kodulehe paremaks turundamiseks internetis. Guugelda.

Google otsingumootoris tehakse igal aastal uskumatuna tunduva 2 triljonit otsingut, mis teeb üle 5. miljardi otsingu päevas. Tänapäeval saab lausa “lives” vaadata, kuidas päevaotsingud “tiksuvad”  https://www.internetlivestats.com/google-search-statistics/

Neist viiest miljardist otsijast päevas, on väga suur tõenäosus, et keegi otsib ka sinu tooteid ja teenuseid. Kui nad kasutavad probleemi lahendamiseks internetti, siis tõenäoliselt nad kasutavad ka Google abi. Kui suudad leida probleemile lahenduse ja vastuse anda, kasvõi tasulise reklaami näol, siis suurema tõenäosusega pöörduvad nad sinu poole mitte konkurendi.

Võimalused, mis lubavad Google Ads reklaame suunata vajalikule sihtrühmale

Google Ads reklaamikeskonnas leidub igale ettevõtjale midagi, kellel on koduleht. Võimalus hinnata ja analüüsida kliendi igat liigutust kodulehel ja täpselt ära määratleda, millist teed pidi ta sinna saabus.

Google Ads tekstreklaamide pakkumist tehes osalise vastena, näiteks “Google Ads spetsialistid”, kuvatakse sinu reklaami osalise vaste otsingusõnaga seotud termineid esimeses faasis toote/teenuse otsingul. See info aitab määrata, millist reklaamsõnumit edaspidi sellele kodulehekülastajale kuvada. Saab kasutada kahte väga lihtsat ja võimekat tehnikat Google Ads reklaamikeskkonnas:

  • Tee kindlaks info, mida külastaja tegi (saatis päringu / tegi ostu / helistas) kodulehel peale reklaamilt maandumislehele sisenemist. Näita neile õpetlikke ja teemaga haakuvaid sisutekste, mis näitab ära sinu teadlikkust antud valdkonnas.
  • Kui külastaja ei soorita ostu ega päringut, siis kasuta ReMarketingi võimalusi ja kutsu tagasi, teeb vajaliku toimingu.

Teine võimas tööriist on kasutada eriti pikki otsingusõnade vorme, näiteks “Google Ads spetsialistid sporditarvete e-poele”. Sellised otsingusõnad on üldjuhul ka odavamad oksjonil, sest konkurents pole nii tihe, aga kindlasti tasub lisada. Neile külatajatele saad pakkuda täpselt seda toodet/teenust, mida pakud. Enamasti need, kes otsivad toodet pikemate märksõnavormidega, omavad ka suuremat potentsiaali teha toiming kodulehel (päring / ost / helistamine). Külastaja toiming ongi see, mis teeb Google Ads reklaamikeskkonna nii oluliseks (sellest järgmisena).