E-mail turundus

Juhul kui eesmärgiks on uue toote või teenuse tutvustamine laiale sihtrühmale, võib selleks kasutada massposti. Seejuures on oluline sihtrühma segmenteerimine, sest sama asja pole mõtet saata nii äri- kui ka erakliendile. Mida vähem on reklaam suunatud, seda kallimaks ühe kliendi hind kujuneb.

Esimese kontakti eesmärk ei ole kunagi müüa – paku väärtust! Lugejale tuleb rääkida sellest, kuidas see toode talle kasulik on. Hea suhe on 20% müüki ja 80% sisu. Samuti tuleb olla võimalikult isiklik. Mida kitsam on sihtrühm, seda konkreetsemalt saad kirjas oma kliendi vajadustele keskenduda.

Segmenteerida tasuks ka enda postitusnimekirja, seda vastavalt klientide suundumusele – kes millist teenust/toodet on ostnud ning tunneb huvi uue teenuse/toote vastu, mida soovite müüa. Kui saata kõigile kõike, on kliendilist kiire kahanema.

Meie teenus sisaldab saatmist enda meililistile (ettevõtted), kasutades selleks spetsiaalset tarkvara. Samuti aitame kirja koostamisel – niisama spämmi pole mõtet saata. Kiri läheb välja teenust sooviva ettevõte meililt, kuhu hiljem saabuvad vastuskirjad. Olenevalt kirja ja teenuse kvaliteedist võite saada mitusada vastust. Kui ütlete, et teenus ei töötanud, siis mingit tasu me ei võta.

Saada meile küsimus või hinnapäring

E-mail *

Teema

Päringu sisu *

Menüü