Reklaam ja kujundus

Kõige tähtsam on reklaami loomise juures teada selle eesmärki. Miks sa seda teed? Kelle jaoks sa end reklaamid? Mida sa saavutada soovid?

Esiteks tuleb enda jaoks välja mõelda idee, mille kaudu eesmärke saavutada. Kujundus peab olema seotud ka kanaliga, kus reklaami soovite avaldada. Visuaalse reklaami eesmärgiks ei ole saada klikke ega kutsuda inimesi oma kodulehele, vaid anda endast märku; tekitada visuaalne seos toote ja selle pakkuja vahel (bränd).

Trükireklaamile ei ole võimalik lisada häält ega panna tekste ja pilte omavahel vahetuma. Seepärast on eriti oluline keskenduda just pisidetailidele ning panna tekst ja pilt omavahel harmoneeruma nii, et tulemus annaks edasi just seda sõnumit, mida soovite lugejaskonnale edastada.

Saada meile küsimus või hinnapäring

E-mail *

Teema

Päringu sisu *

Menüü