Google Analytics seadistamine

Google Analytics võimaldab Teil saada sisukat ülevaadet oma kodulehel toimuvast. See näitab, kust kaudu kliendid Teie veebilehele tulevad ning mida nad seal teevad – kaua nad lehel viibivad (kõigi lehtede lõikes), milliseid lehti loevad jne. Saadud infot kasutades on võimalik teha lihtsaid muudatusi, mille tulemused võivad olla aga märkimisväärsed. Kui külastajad lähevad näiteks Teenused/Tooted lehest kiiruga üle, siis miks? Ehk peaks seal midagi muutma?

Kuna tegemist on vabavaraga, piirduvad väljaminekud vaid ajakuluga. Seadistamise kohta on võimalik lugeda Google Analytics kodulehelt. Google Analytics programmi kasutamiseks peab olema loodud Google’i konto ning koduleht tuleb siduda Analyticsi rakendusega.

Google Analytics võimaldab näha:

  • blogi, kodulehe ja e-poe külastajate arvu perioodi vältel
  • kust külastajad on tulnud ja milliste märksõnadega on Sinu kodulehele jõutud
  • milliseid lehekülgi ja kui kaua on kodulehel külastatud ning mis lehelt nad ära läksid

Google Analytics rakendusse tuleb kõik Teie kodulehega seonduv info ja on väga lihtne teha aruandeid ja arvutada ka erinevate kampaaniate tulemuslikkust (oled seadistanud külastaja toimingu eesmärgid). Kõiki aruandeid saad salvestada eksportimiseks enda arvutisse või saata need e-postiga edasi.

Google Analytics on väga hästi seotav kõigi Google teenustega (nt Google AdWords, Google AdSense, Youtube jms), et jälgida reklaamide investeeringu tulemuslikkust ja koostada kuluefektiivsuse graafikuid.

Google Analytics vaade:

  • Real Time – kes hetkel lehel viibivad ja saad jälgida, mida nad teevad.
  • Audience – ülevaade külastajatest. Selles vaates saad teada kõike, mis seotud külastajatega, et mis regioonist nad on tulnud, kasutatav ekraaniresolutsioon, kasutatav op.süsteem jms. Google Analytics kuvab ka veebidisaineritele väga vajalikku infot, et disainida potentsiaalset klienti lehel kauem hoidev kujundus ning saada paremat päringute konverioonimäära.
  • Traffic Sources – kuvatakse terve internetiliiklus. Kuidas on külastajad kodulehele jõudnud ja milliseid väljaminevaid linke on kasutanud. Samuti on loetelu märksõnadest, mida nad on kasutanud lehele jõudmiseks. Kui kasutad mõnda tasulist Google teenust (Google AdWords, Google AdSense, Youtube), saad oma investeeringu tulemuslikkust analüüsida Google Analyticsiga.
  • Content – kodulehe alamlehtede statistika. Näeb ära, millised on populaarsemad ja millised vähemkasutatavad alamlehed. Andmed sisaldavad lehekülje korduvaid vaatamisi ja ka unikaalseid vaatamisi. Saad teada populaarsemad maandumislehed ja ka alamlehed, millelt nad kodulehelt lahkuvad.
  • Conversations – konversioonid. Saad seadistada kodulehe edukuse mõõtmiseks parameetrid. Konversiooniks võib olla mistahes tegur või toiming. Kui on saavutatud konversioon (seadistaud eesmärk), siis on võimalik vaadata täpset külastaja toimingute rada läbi terve kodulehe. Peale eesmärkide seadmist ja saavutamist kuvatakse konversiooni väärtused. E-poe puhul saad seadistada konversiooniks “müügi”  ja täpse rahalise väärtuse. Sel juhul näed, kas sellele tootele kulunud investeeritud summa on üldse tagasi tulnud ja kas on mõtet üht või teist toodet edasi müüa.

Google Analytics sidumine kõigi Google teenustega muudab Analyticsi eriti tõhusaks tööriistaks, et enda investeeringu kasumlikkust kontrollida.

Saada meile küsimus või hinnapäring

E-mail *

Teema

Päringu sisu *

Menüü