Internetiturundus ja -reklaam

Tänaseks on internetist kujunenud peamine kanal, kust inimesed toodete ja teenuste kohta infot otsivad. Erinevaid tooteid on palju, sama palju on ka erinevaid kliente. Turunduskanalina võimaldab see läheneda neile palju personaalsemalt, suunates oma reklaamid soovitud sihtgrupile.

Reklaamkanalid:

  • Internetireklaam portaalides ja kataloogides;
  • Reklaam otsingumootorites (Google AdWords);
  • Reklaam sotsiaalvõrgustikes;
  • E-mail turundus;
  • Muud kanalid (blogid, foorumid).

Turundus ei pea ilmtingimata olema kulukas, aga kindlasti on ta ajakulukas. Vestlustes osalemine (erialased foorumid), sisutekstide uuendamine veebilehel (uudised, blogid) ja linkide kogumine (partnerid ja sõbrad; Facbook/Twitter; blogid ja foorumid; kataloogid) ei maksa midagi, ent võivad kaasa tuua märkimisväärseid tulemusi veebilehe külastatavuse kasvu näol. See kõik ei toimu ülepäeva, kuid hiljem tasub tehtud töö kindlasti ära.

Võimaluse olemasolul tuleks suunata raha ka tasulistesse kanalitesse. Tähtis on, et reklaamkampaanial oleks konkreetne eesmärk, mis on rahaliselt mõõdetav ja kindla perioodiga. Klikkide arvust on olulisemad tehingud. E-poe puhul on kerge – saab jälgida palju tasuline reklaam maksis ning kui mitu nendest külastajatest tehingu sõlmisid. Kui Te ei müü oma toodet/teenust veebi kaudu, tuleb uurida trende – millised on olnud majandustulemused eelmise aasta samal perioodil, milline on üldine trend olnud jooksva aasta lõikes jne.

Saada meile küsimus või hinnapäring

E-mail *

Teema

Päringu sisu *

Menüü