E-kampaaniad
Suuremate kampaaniate ettevalmistamine nõuab põhjalikku eeltööd nii konkurentide kui ka tarbija käitumisest. Enamasti on ettevõtted selle osaga hästi kursis, kuid eksitakse õigete kanalite valimisel. Reklaamkanaleid on väga palju ning tihtipeale otsustatakse kõige populaarsemate, ent ka kõige kallimate kasuks. Või ei tehta üldse reklaami.
Mida vähem on ettevõttel ressursse, seda põhjalikumalt tasub erinevad alternatiive läbi uurida. Võibolla piisab vaid ühest kanalist, kui suudate efektiivselt kasutada internetiturunduse ja -reklaami osas toodud tasuta võimalusi.
Kui endal jääb mõtteid väheks või napib sellega tegelemise jaoks aega, tasub pöörduda spetsialistide poole, kes puutuvad antud teemaga igapäevaselt kokku. Me ei pelga kampaaniate planeerimist ka väikese eelarvega. Kui plaan, kanalid ja eelarve sobivad, saab kampaaniaga alustada. Hiljem teeme kokkuvõtliku analüüsi, kasutades erinevaid kampaania monitoorimisvahendeid.