Kodulehe arendamine

Paljud kodulehed on loodud mitmeid aastaid tagasi eesmärgiga olla internetis olemas. Tihti tehti seda aga kiiruga ning edasine kodulehe arendamine on jäänud täiesti tähelepanuta. Praegusel ajal on koduleht sageli esimene, mida firma juures vaadatakse. Seetõttu on väga oluline võimaluse piires oma kodulehe arendamine, kas siis ise üritada või jätta spetsialistide hooleks.

Siiani on kodulehe põhirõhk olnud kujundusel, kuid oluline on ka sisuline osa – tekstide korrektsus, maht ja loetavus. See mängib rolli kodulehe positsioonil otsingumootorites (Google, Neti, Yahoo jne). Ühtegi raamatut ei anta välja ilma toimetust ja korrektuuri tegemata, sama püüdlik peaks olema ka kodulehe sisutekstidega. Võrreldes raamatuga on mahud küll mitmeid kordi väiksemad, kuid tulemuseks loetavam ning trükivigadeta koduleht.

Vaba aja olemasolul tasuks koduleht uuesti üle vaadata ning tarvilikud muudatused sisse viia – kodulehe arendamine on enamjaolt võimalik ka ise ära teha. See kehtib nii kodulehe optimeerimise kui ka analüüsi kohta. Kodulehe arendamine algabki analüüsist, et mida tuleks ilmtingimata koheselt kodulehel muuta ja millega saab võib olla natuke veel oodata. Tasub paigaldada kodulehele analüüsiprogramm Google Analytics, mis on vabavara ning selle seadistamise õpetuse leiab ka Google Analytics kodulehelt. Kui kodulehe arendamise tehnilist osa selgeks õppida ei jõua, siis sisutekstide loomiseks ja kodulehe uuendamiseks peaks kindlasti aega varuma. Sel juhul peaks jääma kodulehe arendamine mõne spetsialisti teha – soovitavalt paralleelselt sisutekstide muutmisega, et hoida koduleht uuena.

Saada meile küsimus või hinnapäring

E-mail *

Teema

Päringu sisu *