Üritusturundus
Eriürituse korraldamine peab alati olema suunatud sihtgrupile, kellele soovite oma sõnumit edastada. Enamasti ei ole see seotud niivõrd müügiga kui ettevõtte lähendamisega sihtgrupile.
Klientidele korraldatud üritus on mõeldud nende harimisele oma toote või teenuse osas – pakkudes neile võimalust toodet käega katsuda või teenust soodsa hinnaga/tasuta järele proovida. Meelelahutuslik vorm, mis ei sunni ostma vaid proovima, muudab kliendid reklaamile palju vastuvõtlikumaks.
Samuti tasub Teil korraldada oma tegevusalast lähtuvalt üritusi koostööpartneritele kindlustamaks häid suhteid – olgu see siis spordipäev, firma sünnipäev või koolitus.
Ära ei tasu unustada ka oma töötajaid. Tänapäeval on kohustuslikuks kujunenud suvepäevad ja jõulupidu. Muutke need meeldejäävaks! Töötajad kannavad endas edasi ettevõtte väärtusi – kui töötaja on motiveeritud ning rahul oma tööga, märkab seda ka klient.
Äri ei tee firmad, vaid inimesed.