Toimetamine ja korrektuur
Trükireklaam on enamasti väga kallis, mistõttu peab see olema väga täpselt läbi mõeldud. Ühtegi raamatut ei anta välja ilma toimetamist ja korrektuuri tegemata, sama püüdlik peaks olema ka reklaamide/reklaamlehtede koostamisel.
Sageli on nii, et mõtted on suurepärased, kuid need ei saa iial “õigesti” kirja pandud. Niisugusel juhul ei ole võimalik neid ka trükkida ega teistele teada anda. Mõnikord võib tekkida lootusetustunne, sest sõnad on paberil puised ja tundub, et mõte on tekstist kadunud. Kui hätta jääte, siis andke kindlasti need oma sõbrale-tuttavale lugeda.
Samuti sobivad tagasiside andjateks koostööpartnerid või töötajad. Igaüks näeb tekste erinevalt ning uus inimene saab anda tekstide loetavuse kohta konstruktiivset tagasisidet. Samuti võimaldab MS Word kontrollida trükivigu – see pole küll parim vahend (sest ei märka valesid käändevorme), kuid abiks ikka.
Eriti oluline on seda teha enne trükikotta saatmist.