Reklaamlehed ja -voldikud
Reklaamlehed ja -voldikud on mõeldud potentsiaalsetele klientidele jaotamiseks. Väga tähtsal kohal on seejuures nende disain. Pärast üleandmist teeb klient vaid murdosasekundi jooksul hinnangu, kas seda tasub säilitada või mitte.
Reklaamlehed sisaldavad peamiselt eripakkumisi koos hindadega ning nende eesmärgiks on kutsuda klient pakkumist järele proovima. Paljudel juhtudel toimivad nad sooduskupongina, mille ettenäitamisel saab tootest/teenusest teatud protsendi võrra allahindlust.
Voldikuid kasutatakse enamjaolt toote/teenuse tutvustamiseks. See ei pruugi olla midagi kommertslikku, vaid võib keskenduda hoopis kliendi harimisele. Enamasti jaotatakse neid erinevatel sündmustel (messid, spordisündmused, reklaamüritused), kuhu on kokku kutsutud valdkonna vastu huvi tundavad isikud.
Sarnaselt muule reklaamile, on lisaks kujundusele väga oluline ka trükiste sisuline korrektsus. Kuna tekst on väikeses kirjas, peab lugeja info kättesaamiseks pingutama. Kui tekst on konarlik või halvasti loetav (disainist lähtuvalt), on vähem huvitatud kliendil selle lugemisest kerge loobuda.