Internetireklaam
Majanduskasvu perioodil kujunes ettevõtetes välja arusaam, et internetireklaam on väga kallis. Kõigil läks hästi ja tihe konkurents populaarsetes reklaamkanalites tõstis hinnad üles. Samas ei hakatud majanduskriisi ajal müügihindu alandama vaid tehti olemasolevatele ja uutele klientidele paremaid pakkumisi.
Turgu ja selle hingeelu tundes on läbirääkimiste tulemusena reklaamikulutusi võimalik vähendada ligi poole võrra. See kehtib ka märksõnareklaami puhul, sest korralikud reklaamid – pidev haldamine ning reklaamide optimeerimine – vähendavad klikkide hinda ning hoiavad selle madala.
Siiani on kõige levinumaks kanaliks bännerreklaam portaalides. Stabiilse külastuse saamisekskodulehele ja e-poele tasuks mõelda veel Google otsingumootori tekstireklaamile (Google Ads kampaaniad) ja sihtgrupile mõeldud Google Ads piltreklaamide kampaaniad (sh järelturundus ehk ReMarketing). Sotsiaalvõrgustikest on kõige populaarsem Facebook, kus Eestis on aktiivseid külastajaid enam kui 300 000 (Facebook’i statistika). Kindlasti tasub mõelda ka Instagrami, SnapChati ja Twitteri peale.