Bänner
Bännerreklaami eeliseks on visuaalne kontakt. Seda tasub kasutada siis, kui lähiajal on tulemas üritus, uus toode, pakkumine või bränd. Bänneri peaeesmärk ei ole saada klikke, vaid anda endast märku ning tekitada visuaalne seos toote ja toote pakkuja vahel (bränd). Väiksemad bännerreklaame võib üleval hoida ka pikema perioodi jooksul, peamiselt väikese külastatavusega, kuid õigele sihtgrupile suunatud portaalides.
Bännerreklaamide kujundus:
- Flash bänner;
- Staatiline bänner.
Flash bänneri eeliseks on võimalusterohkus. Näiteks saab luua mänge, mida külastaja bänneril mängida saab. Samuti on se visuaalset haaravam. Oht võib tekkida aga eakamale sihtgrupile reklaami tehes, sest vilkuvad asjad neid tihtipeale ei köida ning tarkvara võib samuti olla vanaldane.
Staatilise bänneri eeliseks on lihtsus. Seda näevad korralikult needki, kelle browseril pole Flash’i vaatamise tarkvara installeeritud.