Firmastiil ja mainekujundus
Firmastiil on ettevõtte graafilise identiteedi ja juhtimisstiili sümbioos. Väga vajalik eduka firmastiili komponent on kahtlemata logo. Ettevaatlik tuleb olla nende firmade/kujundajatega, kes pakuvad logosid väga väikese summa eest. Eestis ei pruugi midagi juhtuda ning logo võib edukaks muutuda. Rahvusvahelisele turule sisenedes ei pruugi aga patendibüroo Teie logo registreerida, sest tegemist on mõnest Clipart-kataloogist võetud või, veel hullem, juba turul tegutseva mõne ettevõtte logo disainiga.
Pärast graafilise identiteedi loomist tuleb keskenduda firma sise- ja välikommunikatsioonile. Väga oluline on väärtustada oma töötajaid, sest nemad kannavad ettevõtte väärtusi üle kliendile. Kui töötaja on motiveeritud ning rahul oma tööga, märkab seda ka klient.
Teine tähtis valdkond on väline kuvand ehk bränding. Eesmärk on luua oma brändist/ettevõttest tarbijatele positiivne kuvand.
Kõik see on sihipärane ning aeganõudev protsess, kuid pikemas perspektiivis väga tulemusrikas. Kogu tegevust tuleb ise pidevalt jälgida, analüüsida ja suunata – vastasel juhul ei ole investeeringutel mõtet.