Tekstitööd
Teksti väärtust ei tohiks mitte kunagi alahinnata. Kõige olulisemad aspektid on keeleline loetavus ja korrektsus ning selle paigutus trükisel. Puine keelekasutus ja trükivead on asjad, mis panevad paljud teksti lugemisest loobuma.
Kui olete välja mõelnud, millist trükireklaami kanalit plaanite kasutada, tasuks hakata ka kujundusele mõtlema. Väga tähtsal kohal on küljendus ehk teksti ja/või piltide suhe ning korrapärane paigutus.
Viimaseks, kui kõik muu on tehtud, jääb toimetamine ja korrektuur. Ise lugedes võib pikapeale teatud keelekasutuse ja -stiiliga ära harjuda, kuid teistele võib see tunduda võõras või arusaamatu. Tagasiside andjateks sobivad hästi nii sõbrad-tuttavad kui ka koostööpartnerid ja töötajad. Esialgset korrektuuri saab teha MS Wordiga, kuid ta ei tunne eesti keelele omaseid nüansse nagu näiteks käändeid.