Bännerreklaamid ja kujundus
Bännerreklaami eelisteks on visuaalne kontakt. Seda tasuks kasutada juhul kui lähiajal on tulemas üritus, uus toode, pakkumine või bränd. Bänneri peaeesmärk ei ole saada klikke, vaid anda endast märku; tekitada visuaalne seos toote ja toote pakkuja vahel (bränd). Väikema eelarvega (nt Google Ads piltreklaamid. sh Järelturundus ehk ReMarketing) bännerreklaame võib üleval hoida ka pikema perioodi jooksul, peamiselt väikese külastatavusega, kuid õigele sihtgrupile suunatud portaalides.
Bännerreklaamide kujundus:
- HTML5 bänner
- Staatiline bänner
HTML5 bänneri eelisteks on tema võimalused. Näiteks saab luua mänge, mida külastaja bänneril mängida saab. Samuti on ta visuaalset haaravam. Oht võib tekkida aga eakamale sihtgrupile reklaami tehes, sest vilkuvad asjad neid tihtipeale ei köida ning tarkvara võib samuti olla vanemast ajast installeeritud.
Staatilise bänneri eeliseks on tema lihtsus ja “ei vilgu” kodulehe külastaja silme all. Seda näidatakse ka neile, kelle browseril pole animeeritud bännerite vaatamiseks vajalikku tarkvara installeeritud.
Tasub teada, et FLASH bännereid enam levinumad veebisirvijad ei kuva ja Flashi enam ei arendata juba mitu aastat. See tähendab, et kui on kasutusel Flash bännerid kodulehel, siis tasub need kindlasti välja vahetada, kuna enamike külastajate jaoks kuvatakse “errorit”.